Вітаю Вас Гость | RSS
***Вітаємо на сайті ЗАПОРІЗЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ОЗДОРОВЧОГО КОМПЛЕКСУ №110***
ГОЛОВНА СТОРІНКА
ПРО ШКОЛУ
ВЧИТЕЛЯМ
УЧНЯМ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
БАТЬКАМ
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
ДОШКІЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ
КАРТА САЙТУ
КОНТАКТИ
ПОДАТИ НОВИНУ
МИ У fACEBOOK
Онлайн реєстрація до 1 класу 2022-2023 н.р.
Меню сайту

Категорії розділу
Поради психолога [7] Тести [0]
Інформування [0]

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 795

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 
 
 
 
Головна » Дошка оголошень (7)

Поради психолога [7] Тести [0]
Інформування [0]

 

Психолого-педагогічний семинар для вчителів ЗНВОК110.

 

Тема: Взаємодія класних керівників та вчителів предметників з учнями під час дистанційного навчання з використанням ігрових прийомів.

  

Підготував: Практичний психолог ЗНВОК№110

Резніченко Віталій Іванович

Травень 2022

Повний текст матеріалу:

Поради психолога | Просмотров: 34 | Дата: 09.05.2022 | Комментарии (0)

ПРАВИЛА ПІДТРИМКИ, ЯКЩО РОДИНА ЕВАКУЮЄТЬСЯ З ДИТИНОЮ

Поради психолога | Просмотров: 26 | Дата: 27.04.2022 | Комментарии (0)

Вправи для дітей та підлітків, які перебувають у стресовій ситуації, для зняття психоемоційного напруження

Дихальна гімнастика

Поради психолога | Просмотров: 31 | Дата: 27.04.2022 | Комментарии (0)

Рекомендації практичного психолога для батьків і педагогів у роботі з дітьми в умовах воєнного стану

Шановні колеги і батьки, пропоную вам ознайомитися з техніками психологічної підтримки та допомоги для наших дітей. Проводячи заняття з дітьми у дистанційному режимі, я помітила, що у дітей проявляється тривожність, неспокій, у багатьох пригнічений настрій. Це нормальне явище у сьогоднішніх неспокійних умовах.  Але не слід це пускати на самоплив. Діти потребують нашої підтримки! Техніки, які я пропоную нижче, можна використовувати щодня, у вигляді гри, робити їх разом з дітьми – вони прості, але робочі. Необов’язково використовувати все одразу – виберіть що вам підходить найбільше. Можна поспостерігати за дитино – яка техніка їй найбільше підходить, а можливо застосовувати кілька технік, потім їх поміняти. Педагоги можуть включати ці техніки у рухливі хвилинки.

  1. «Рахунок». Повільно рахуємо від 1 до 10, вдих-видих, тепер рахуємо від 10 до 1, вдих – видих. І поступово заспокоюємось.
  2. «Водичка». П’ємо повільно воду маленькими ковтками, вмиваємось, підставляємо руки по лікоть під прохолодну воду, щоб вона стікала від ліктів на долоні  на 1 хвилину, більше не треба.  Заспокоюємось.
  3. «5 предметів». Називаємо 5 предметів, які ми бачимо зараз перед собою. Торкніться цих предметів - з я кого матеріалу вони зроблені? Якого вони кольору?  Відпочиньте.
  4. «Вправа руками». Сідаємо зручно. Стисніть руки в замок, великі пальці залиште вільними. Починаємо кругові оберти великих пальців навколо один одного в одну сторону, потім в другу сторону. Заспокоюємось.
  5. «Дихання». Сядьте або станьте так, щоб вам було зручно. Покладіть одну руку собі на груди, іншу на живіт. Повільно робимо глибокий вдих – стоп – повільний видих. Так 3 рази. Розслаблюємось.
  6. «Масаж». Потріть кінчик носа, легенько помасажуйте мочки вух, розітріть долоні, поплескайте себе по колінах. Погладили себе по голові. Посміхніться.
  7.  «Велосипед». Лягаємо на килимок і робимо ногами рухи як на велосипеді. Відпочиваємо.
  8. «Релакс». Візьмемо в руки щось м’якеньке – м’яку іграшку, м’ячик, подушечку. Починаємо легенько м’яти, можна при цьому зручно сісти або лягти, можна так лягати спати. Нам приємно.
  9. Сон. Слід гарно висипатися. Якщо ми не змогли нормально виспатися вночі – треба обов’язково поспати вдень. Сон відновляє наші сили і дає змогу гарно працювати мозку.
  10. «Проявляємо доброту». Давайте згадаємо добрі слова, які існують, які ми знаємо і назвемо їх. Тепер скажемо один одному добрі слова, побажаємо один одному гарного настрою, посміхнемось один одному.                                                                                       Тепер можна випити склянку теплого молока або запашного чаю з ложечкою меду.
Поради психолога | Просмотров: 17 | Дата: 27.04.2022 | Комментарии (0)

Рекомендації практичного психолога для батьків і педагогів у роботі з дітьми в умовах воєнного стану

Шановні колеги і батьки, пропоную вам ознайомитися з техніками психологічної підтримки та допомоги для наших дітей. Проводячи заняття з дітьми у дистанційному режимі, я помітила, що у дітей проявляється тривожність, неспокій, у багатьох пригнічений настрій. Це нормальне явище у сьогоднішніх неспокійних умовах.  Але не слід це пускати на самоплив. Діти потребують нашої підтримки! Техніки, які я пропоную нижче, можна використовувати щодня, у вигляді гри, робити їх разом з дітьми – вони прості, але робочі. Необов’язково використовувати все одразу – виберіть що вам підходить найбільше. Можна поспостерігати за дитино – яка техніка їй найбільше підходить, а можливо застосовувати кілька технік, потім їх поміняти. Педагоги можуть включати ці техніки у рухливі хвилинки.

  1. «Рахунок». Повільно рахуємо від 1 до 10, вдих-видих, тепер рахуємо від 10 до 1, вдих – видих. І поступово заспокоюємось.
  2. «Водичка». П’ємо повільно воду маленькими ковтками, вмиваємось, підставляємо руки по лікоть під прохолодну воду, щоб вона стікала від ліктів на долоні  на 1 хвилину, більше не треба.  Заспокоюємось.
  3. «5 предметів». Називаємо 5 предметів, які ми бачимо зараз перед собою. Торкніться цих предметів - з я кого матеріалу вони зроблені? Якого вони кольору?  Відпочиньте.
  4. «Вправа руками». Сідаємо зручно. Стисніть руки в замок, великі пальці залиште вільними. Починаємо кругові оберти великих пальців навколо один одного в одну сторону, потім в другу сторону. Заспокоюємось.
  5. «Дихання». Сядьте або станьте так, щоб вам було зручно. Покладіть одну руку собі на груди, іншу на живіт. Повільно робимо глибокий вдих – стоп – повільний видих. Так 3 рази. Розслаблюємось.
  6. «Масаж». Потріть кінчик носа, легенько помасажуйте мочки вух, розітріть долоні, поплескайте себе по колінах. Погладили себе по голові. Посміхніться.
  7.  «Велосипед». Лягаємо на килимок і робимо ногами рухи як на велосипеді. Відпочиваємо.
  8. «Релакс». Візьмемо в руки щось м’якеньке – м’яку іграшку, м’ячик, подушечку. Починаємо легенько м’яти, можна при цьому зручно сісти або лягти, можна так лягати спати. Нам приємно.
  9. Сон. Слід гарно висипатися. Якщо ми не змогли нормально виспатися вночі – треба обов’язково поспати вдень. Сон відновляє наші сили і дає змогу гарно працювати мозку.
  10. «Проявляємо доброту». Давайте згадаємо добрі слова, які існують, які ми знаємо і назвемо їх. Тепер скажемо один одному добрі слова, побажаємо один одному гарного настрою, посміхнемось один одному.                                                                                       Тепер можна випити склянку теплого молока або запашного чаю з ложечкою меду.
Поради психолога | Просмотров: 30 | Дата: 27.04.2022 | Комментарии (0)

Copyright MyCorp © 2022Бесплатный конструктор сайтов - uCoz