Вівторок, 27.10.2020, 08:46
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна сторінка
ПРО ШКОЛУ
ВЧИТЕЛЯМ
УЧНЯМ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
БАТЬКАМ
КАРТА САЙТУ
КОНТАКТИ
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [52]
ДПА-ЗНО [6]
Олімпіади [6]
Конкурси-замагання [8]
Позакласна робота [36]
Свята [35]
Річниці [6]
Знаменні дати
Шкільний табір [1]
Дошкільний підрозділ [1]
ОП і БЖД [3]
Різне [15]

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 684

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 
 
 
Графік навчальних онлайн-заходів від проєкту IREX 
«Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» 
Шановні учасники проєкту! 
Щиро дякуємо всім, хто взяв участь в нашому опитуванні щодо потреб та можливостей в онлайн-навчанні та комунікації під час карантину, який ми проводили  два тижні тому.  Ми отримали 504 заповнені анкети: загалом 416 вчителів та 88 представників адміністрацій шкіл (директорів,  їх заступників) взяли участь в опитуванні! 
Ми дуже зраділи, дізнавшись, що незважаючи на досить турбулентні часи та необхідність пристосовуватись до нових реалій освіти, ви відкриті до нових навчальних можливостей. В кінці цього листа ви знайдете короткий огляд результатів опитування, якими ми з радістю ділимось з вами. 
Проаналізувавши ваші відповіді, наша команда почала активно працювати над розробкою цікавих та корисних онлайн-заходів на найближчий місяць.

Тож пропонуємо ознайомитись з тим, як все буде працювати! 
 
Як дізнатись, коли та на які теми пройдуть онлайн-заходи? 
Для цього ми створили календар онлайн-заходів
Календар буде доповнюватись подіями та деталями заходів, тому просимо вас зберегти посилання та регулярно його перевіряти.  

 
Чому в календарі різні заходи позначені різними кольорами? 
В рамках проєкту “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність” ми працюємо з двома компонентами: школи та ІППО/ЗВО.  Для кожного компоненту відповідно до цілей та специфіки роботи своєї аудиторії команда IREX розробляє та пропонує цікаві навчальні можливості. Якщо ж ми бачимо, що запропоновані онлайн-заходи є досить універсальними та можуть бути цікавими для представникам і шкіл, і вищих навчальних закладів, ми робимо їх загальнодоступними. І навпаки, якщо, враховуючи ваш запит та цілі, ми готуємо програми розроблені спеціально для вас, представників шкіл,  ми пропонуємо їх лише вам.  
В календарі навчання, розроблені  лише для вчителів та директорів шкіл позначені зеленим кольором. Ті заходи, які можуть бути цікавими та корисними для всіх учасників проєкту (школи та ІППО/ЗВО) позначені помаранчевим.  
При перегляді календаря, у верхньому правому рядку над календарем, ви можете натиснути собі відображення даних на “день” (Day), “тиждень” (Week), “4 тижні” (4 weeks), “місяць” (Month) тощо. Якщо ви натиснете курсором на назві навчання - побачите віконце із інформацією щодо назви, спікера, тощо.    
 
На яких платформах будуть проходити вебінари? 
Різні заходи будуть відбуватись на різних платформах - відповідно до формату та аудиторії.  
Вебінари лише для вчителів та директорів ми плануємо проводити на платформі Microsoft Teams. Для цього непередодні вебінару координатори у вашій області поділяться з вами посиланням на нього з короткою інструкцією щодо використання програми. 
Спільні заходи для всіх учасників проєкту (школи, ІППО/ЗВО) можуть відбуватись на інших платформах (Youtube тощо), і для участі в них буде необхідна реєстрація. Заповнивши реєстраційну форму, ви отримаєте детальну інструкцію з посиланням на вебінар. Оскільки цей вид заходів передбачався не тільки для учасників зі шкіл - тут ми не можемо впливати на часові рамки проведення навчання. Тому просимо вашого розуміння і якщо вам не підходить час - плануйте собі перегляд вебінару у записі. 
Чи зможу я отримати сертифікат за проходження того чи іншого заходу? 
Це залежить від типу заходу. На початку кожного тижня у форматі таких листів-оглядів ми будемо анонсувати і давати більше деталей щодо всіх запланованих онлайн-заходів на тиждень. В описі ми також уточнюватимемо, чи пропонується сертифікат за проходження того чи іншого вебінару.  
Можливість отримати сертифікат означає, що вам потрібно буде не лише прослухати його, але і виконати невеличке домашнє завдання у визначені сроки. При видачі сертифікату ми зарахуємо в калькуляцію не лише години тривалості заходу (-ів), а і приблизний час, який в середньому учасники витрачають на виконання завдання.  
Зверніть також увагу, що сертифікати видаються в електронному вигляді із зазначенням тематики вебінару та кількості годин. На жаль, не можемо гарантувати, що вам зарахують це навчання як підвищення кваліфікації відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, адже це питання залежить від педагогічної ради та адміністрації вашої школи, і від скоординованості планів підвищення кваліфікації з обласним ІППО. 
Що робити, якщо я не можу пройти вебінар в зазначений час, але мені цікаво його прослухати? 
Ми плануємо ділитись з вами записами вебінарів, і якщо ви зможете вчасно його переглянути і виконати домашнє завдання - зможете також і отримати сертифікат (якщо це було передбачено форматом навчання). Ми ще думаємо як ділитись із вами лінками на записані вебінари, щоб уникнути великої кількості імейлів від нас. Слідкуйте за оновленнями від нас.    
 
 
Вітаємо в щотижневому огляді навчальних вебінарів від проєкту 
“Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність”! 
Щопонеділка, під час карантину, ми будемо надсилати вам інформацію про навчальні можливості цього тижня. Це допоможе вам планувати свій графік таким чином, щоб мати можливість “відвідати” наші онлайн заходи та збагачуватись знаннями разом із нами. 
В цьому листі ми: 
  • Розповімо про вебінари, заплановані протягом поточного робочого тижня; 
  • Відповімо на найбільш розповсюджені питання в рамках рубрики Q&A (Питання та відповіді). 
 
Календар онлайн-навчань на 13 – 17 квітня 2020 року 
Нагадаємо, що графік вебінарів ви завжди можете перевірити в календарі за цим посиланням.

Ми б хотіли запровадити реєстрацію на вебінари. Це допоможе нам та спікерам розуміти скільки учасників очікувати і чи програма, яку ми планували використовувати підійде для такого попиту на захід. У випадках максимальної зацікавленості у заході будемо пропонувати вам лінк на програму, яка зможе витримати таку кількість учасників. Щоби всіх не втомлювати додатковими імейлами з лінком - будемо його розсилати лише зареєстрованим учасникам.  
Перед тим, як надати вам лінк на реєстрацію, пропонуємо вам ознайомитись із навчальними можливостями цього тижня: 
 
 
14 квітня 14:00 - 15:30

Вебінар: Фактчекінг: прийоми і цікаві кейси 

Спікерка: Аліна Мосендз, редакторка іспанської сторінки StopFake, фактчекерка 
Мета та основні теми, що будуть розглянуті впродовж вебінару - в календарі.  
За  участь у вебінарі і підготовку домашнього завдання по його закінченню ви можете отримати сертифікат із зазначенням кількості годин. Деталі завдання будуть оголошені спікером під час вебінару. Якщо ви будете брати участь у декількох вебінарах із серії, ви отримаєте один сертифікат за участь у серії вебінарів ( детальніше в рубриці Q&A нижче). 
 
15 квітня 16:00 - 17:30 

Вебінар: Емоції в часи невизначеності 
Спікерка: Олена Берднікова – тренерка-консультант, коуч ACC ICF, членкиня Української та Європейської асоціацій організаційних психологів. 
Мета та основні теми, що будуть розглянуті впродовж вебінару - в календарі
За участь у вебінарі і підготовку домашнього завдання по його закінченню ви можете отримати сертифікат із зазначенням кількості годин. Деталі завдання будуть оголошені спікером під час вебінару. 
 
16 квітня 15:00 - 16:30 

Вебінар: Як інтегрувати інфомедійну грамотність у шкільні предмети. Частина 1
Важливо! Вебінар складається з двох частин (16 та 23-го квітня). Для отримання сертифікату потрібно прослухати обидва вебінари та виконати домашнє завдання, деталі якого будуть оголошені спікером.. 
Спікерка: Марина Дорош – менеджерка напряму розробки навчальних матеріалів IREX проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність». Авторка більше 200 статей на тему медіа та медіаграмотності, має досвід роботи у журналістиці та громадському секторі. 
Мета та основні теми, що будуть розглянуті впродовж вебінару - в календарі
Інші навчальні можливості, зазначені в календарі: 
15 квітня 15:00 – 16:00 - Вебінар: "Ефективні презентації".
Слідкуйте за анонсом цього вебінару в нашій Фейсбук-спільноті. Якщо ви не у Фб - зареєструйтесь на захід і ми надішлемо вам лінк на імейл.  
Участь у вебінарі не передбачає отримання сертифікату. 
17 квітня 15:00 – 16:00 - Презентація методу змішаного навчання на прикладі онлайн курсу "Very Verified" (сесія 2) - за умови участі в сесії 1, що відбулась 11 квітня. Якщо ви долучались до перщої частини презентації, ви окремо отримаєте інструкцію щодо участі від організаторів. 
Участь у вебінарі не передбачає отримання сертифікату. 


Для реєстрації на участь в одному або більшій кількості навчальних можливостей, просимо заповнити коротку форму: 
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА ВЕБІНАР
Заходи минулого тижня: 
Для тих, хто не зміг минулого тижня взяти участь у наших онлайн активностях, пропонуємо вам їх переглянути у записі: 
  • Чат-презентація проєкту “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність”https://bit.ly/2JZKRfz
Даний чат відбувся 7 квітня за участю менеджерки проєкту IREX, представників МОН та Посольств США і Великобританії. 
  • Ток-шоу: "Не віррр-перевіррр. Інформаційна вірусологія" - https://bit.ly/3edVvgC
Дана зустріч організовано IREX, за участю медіаекспертів, які кожен день аналізують новини, розвінчують фейки. Обгооврили, кому потрібні панічні фейки, як вони так швидко поширюються та чому ми охоче віримо відвертим маніпуляціям.
  • Вебінар Вікторії Романюк на тему “Аналіз маніпуляцій та дезінформації в медіа”, за посиланнями нижче:
1) закачайте презентацію - https://bit.ly/2wySKFB
2) закачайте запис вебінару - https://bit.ly/3b0vhMB
Після перегляду вебінару у вас також є можливість  виконати домашнє завдання, щоб отримати сертифікат. Виконайте домашнє завдання до 18:00 четверга 16 квітня, посилання на форму
https://bit.ly/34yXB6w
Форму-опитувальник можна заповнити лише один раз.
 
Q&A (Питання та відповіді)родовж минулого тижня ми отримали від вас декілька питань щодо участі в наших вебінарах, умов та термінів отримання сертифікатів, тому ми вирішили зібрати відповіді на них та поділитись з усіма учасниками. 
1. Сертифікати видаватиме IREX чи спікери? 
Всі онлайн заходи організовано командою IREX, тому сертифікати видаватимуться від проєкту “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність” (IREX).  
На жаль, не можемо гарантувати, що вам зарахують це навчання як підвищення кваліфікації відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, адже це питання залежить від педагогічної ради та адміністрації вашої школи, і від скоординованості планів підвищення кваліфікації з обласним ІППО. 
2. За які саме онлайн заходи передбачені сертифікати? 
Це залежить від типу заходу. На початку кожного тижня у форматі таких листів-оглядів ми будемо анонсувати заходи і уточнювати, чи пропонується сертифікат за проходження того чи іншого вебінару.  

3. Сертифікати видаватимуться за кожен відвіданий вебінар чи за серію? 
Сертифікати будуть видаватись за  проходження серії вебінарів, об’єднаних однією тематикою. Можливість отримати сертифікат означає, що вам потрібно буде не лише прослухати вебінар(-и), але і виконати невеличке домашнє завдання у визначені терміни. При видачі сертифікату ми зарахуємо в калькуляцію не лише години тривалості заходу(-ів), а і приблизний час, який в середньому учасники витрачають на виконання завдання. Також, ми будемо зважати на правильність заповнення форми-опитувальника (домашнє завдання). У випадку, якщо у відповідях буде більше 60% помилок - проходження цього вебінару вам не буде зараховано. 
4. Які саме серії вебінарів передбачаються? 
Наразі ми маємо такі серії (список буде доповнюватись): 
1. Серія вебінарів для підвищення знань та навичок з питань інфомедійної грамотності, що включає вебінари на наступні теми: 
  • аналіз дезінформацій та маніпуляцій в медіа 
  • базові навички фактчекінгу 
  • прийоми захисту від маніпуляцій 
  • розпізнавання дезінформації в медіа 
  • робота з фейками на уроках 
  • тенденції у сучасних медіа та журналістиці 
2. Серія вебінарів з інтеграції інфомедійної грамотності в шкільні предмети (для отримання сертифікату необхідно відвідати обидві частини вебінару 16 та 23 квітня, виконати домашнє завдання) 

3. Серія вебінарів “Емоційний інтелект”  
  • Емоції в часи невизначеності 
Ефективний зворотній зв’язок (для отримання сертифікату необхідно відвідати обидві частини вебінару 22 та 27 квітня, виконати домашнє завдання) 

4. По мірі наповнення календаря, ми будемо формувати нові серії чи доповнювати вже існуючі  
В сертифікат ми будемо включати години (тривалість вебінару та час на виконання домашнього завдання) 
5. Коли та яким чином я отримаю сертифікат? 
Сертифікати будуть видаватись в електронному вигляді і будуть надіслані на електронні поштові скриньки учасників в травні. 
6. Заповнивши домашнє завдання в Google-формі, я зрозумів (-ла), що зробив (-ла) помилку і вирішила заповнити його ще раз. Ви зарахуєте мою другу відповідь? 
Форми-опитувальники, ми будемо робити у вигляді тестів, тому після проходження опитування, ми зможете побачити результати та правильні відповіді на закриті типи запитань. Тому, для оцінки домашнього завдання ми будемо приймати до уваги лише першу заповнену від вас анкету. Будь ласка, не заповнюйте форму вдруге.   
Якщо у вас є інші питання чи пропозиції, пишіть нам на l2dschools@gmail.com 
 
З повагою, 
команда проєкту “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність&rdqu
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Друзі сайту

  • МОН України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Copyright MyCorp © 2020Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz