Субота, 05.12.2020, 11:13
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна сторінка
ПРО ШКОЛУ
ВЧИТЕЛЯМ
УЧНЯМ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
БАТЬКАМ
КАРТА САЙТУ
КОНТАКТИ
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [53]
ДПА-ЗНО [6]
Олімпіади [6]
Конкурси-замагання [8]
Позакласна робота [36]
Свята [35]
Річниці [7]
Знаменні дати
Шкільний табір [1]
Дошкільний підрозділ [1]
ОП і БЖД [4]
Різне [18]

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 686

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Дистанційна форма роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (далі – ООП) є зовсім новою. З початку карантину ми використовуємо онлайнресурси (мобільні додатки, електронну пошту, сайти, соціальні мережі тощо). За допомогою дистанційних технологій продовжуються онлайн заняття, відеозаняття з дітьми з особливими освітніми потребами, консультування та взаємодія з педагогами, проведення бесід та індивідуальних консультацій для батьків та учнів.

Для ефективності дистанційного навчання дітей з ООП педагоги ЗНВОК №110 чотирьох принципів: інтерактивності, диференціації, індивідуального підходу, пластичності, використовують в своїй роботі синхронне і асинхронне онлайн навчання. Синхронне – це коли відбувається онлайн заняття, асинхронне –коли вчитель записує відеоурок і пересилає його батькам, щоб батьки разом із дитиною опрацювали матеріал. Якщо у дитини немає інтернету чи гаджетів, дефектолог, психолог, логопед чи інший педагог консультує батьків у телефонному режимі стосовно того, що вони можуть зробити на цьому рівні та дають домашні завдання.

У дистанційному навчанні батьки і педагоги – партнери. Тобто перша робота відбувається саме з батьками, а вже далі - з дітьми з ООП. Адже інколи батьки стають каналом комунікації між учителем і учнем з ООП.

Є діти з ООП, які будуть сидіти самостійно і виконувати завдання, але здебільшого самостійно не можуть, їм потрібна допомога дорослого. Тож потрібно знайти момент, коли батьки можуть сісти поруч із дитиною й допомогти виконати завдання. Вчителі попередньо погоджують матеріали й наочність, які необхідні на онлайн-уроці, і батьки все це готують. Наочний матеріал – це всі речі, які є вдома.

Ми за те, щоб проводити  заняття з дитиною з ООП, навіть яка має комплексні порушення розвитку. Є діти, які не розуміють, що відбувається, але монітор ввімкнений і онлайн-урок продовжується, а дитина може перші заняття просто ходити поруч, заглядати в монітор, закривати монітор, може виходити в іншу кімнату, потім повертатись. Батьки, особливо дітей із комплексними порушеннями, підтримують і допомагають. Заняття ми пропонуємо починати з того, що подобається дитині. Наприклад, якщо їй подобається малювати, то пробуємо спочатку встановити з нею комунікацію онлайн. Дитині справді потрібен час, щоб адаптуватися до онлайн-уроків, до того, що з нею буде говорити вчитель, який є фотографією на екрані. Всі онлайн заняття проводяться в індивідуальній формі з урахуванням особливостей дитини за графіком, зручним для батьків. Інколи через зайнятість батьків заняття проводяться у вечірній час. При проведенні дистанційних занять з дитиною дуже важливий зворотній зв’язок з батьками. Тому корекційні педагоги застосовують для батьків опитувальники, тестові завдання, телефонні дзвінки про дистанційне навчання. Батьки повідомляють, чи сподобалося заняття, на що потрібно звернути увагу, вчителю зворотній зв’язок допомагає розуміти ситуацію в сім’ї.

У вільний від підготовки та проведення корекційно-розвиткових занять педагоги підвищують свою професійну майстерність, займаються самоосвітою, прослуховуючи тематичні вебінари на сайті «Всеосвіта», «На урок», беруть участь у онлайн конференціях, надають консультації педагогам інклюзивних класів та груп загальноосвітніх закладів громади, публікують рекомендації щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами....

Нагадуємо, що на разі батьки можуть дистанційно подавати документи для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини через автоматизовану систему роботи інклюзивно-ресурсних центрів        (https://ircenter.gov.ua/).

 

http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.png

Методичні рекомендації МОН щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами

http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.png

Інклюзивне навчання під час карантину. Рекомендації МОН

http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.png

Про Інклюзивно-ресурсні центри. Роз'яснення МОН

http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.png Організація роботи дистанційного навчання дітей з особливими потребами
http://school110.zp.ua/_si/0/14864141.png Організація роботи дистанційного навчання дітей з особливими потребами. Лист МОН від 31.08.2020  №1/9-495

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Друзі сайту

  • МОН України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Copyright MyCorp © 2020Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz