Середа, 12.12.2018, 10:07
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна сторінка
ПРО ШКОЛУ
ВЧИТЕЛЯМ
УЧНЯМ
БАТЬКАМ
КАРТА САЙТУ
КОНТАКТИ
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [32]
ДПА-ЗНО [3]
Олімпіади [4]
Конкурси-замагання [5]
Позакласна робота [24]
Свята [25]
Річниці [0]
Знаменні дати
Шкільний табір [1]
Дошкільний підрозділ [0]
ОП і БЖД [1]
Різне [4]

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 469

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 

 

МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КОНСІЛІУМ 5-х КЛАСІВ

з проблеми:

«Забезпечення наступності навчально-виховного процесу на новому ступені навчання»

Жовтень 2015-2016 навчальний рік

 

Мета консиліуму:          створити умови для адаптації учнів початкової школи при переході в основну, відповідно до вимог Державного стандарту базової освіти і успішного продовження навчання в 5-х класах, окреслити коло основних проблем і виробити рекомендації щодо їх вирішення та спланувати цілісну програму індивідуального супроводу та надання рекомендацій щодо індивідуальної роботи з кожним учнем та класом загалом за результатами психолого-педагогічних досліджень.

 

Для підготовки консиліуму адміністрація школи, вчителі-предметники, шкільний психолог та класні керівники здійснили певну роботу:

  1. Проведено анкетування учнів 5-х класів, та з'ясовано соціометричний статус учнів.
  2. Проведено діагностичні контрольні роботи з української мови та математики та вчителями  Рухлядою Т.В., Силкою Л.С. і Плескач А.А., зроблено порівняльний аналіз рівня навчальних досягнень учнів,  виявлено негативні та позитивні тенденції що вплинули на отриманий результат.
  3. Проведені індивідуальні бесіди з батьками учнів з низьким соціометричним статусом.
  4. Розроблено рекомендації для вчителів-предметників, класних керівників щодо адаптації учнів 5-х класів.

 

 

Рекомендації

Вчителям-предметникам НВОК № 110 у роботі з учнями 5-х класів

  1. Враховувати труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників у виборі термінології, доборі методичних прийомів та методів навчання, дотримуватись методичних рекомендацій МОН України щодо організації навчального процесу в 5 класі, та вимог Держстандарту базової освіти і Критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень учнів.  Протягом року
  2. Не перевантажувати учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозувати їх з урахуванням рівня навченості учнів та здійснювати компетентнісно-орієнтований підхід до оцінювання рівня навчальних досягнень і працювати над формуванням предметних компетенцій.  Постійно
  3. Продовжити впровадження технології особистісно орієнтованого навчання та інтерактивних форм і методів, які полегшують сприйняття нового матеріалу, сприяють розвитку творчих здібностей, зменшують навантаження на сенсорні системи. Постійно
  4. З метою збереження і зміцнення здоров’я учнів 5-х класів постійно на кожному уроці впроваджувати здоров’язберігаючі і здоров’яформуючі технології та використовувати дидактичний матеріал валеологічної тематики.  Постійно
  5. Класним керівникам Новіковій О.Х. і Силці Л.С. та вчителям, які працюють у 5-х класах звернути особливу увагу на учнів, яких не сприймає більшість класу, це діти що не можуть себе реалізувати в класному колективі, через невпевненість у своїх силах, або через невміння використовувати свої можливості. Протягом року
  6. Особливу увагу приділити учням, які швидко стомлюються, втрачають здатність продуктивно працювати на уроці, постійно керуватися класним «Листом здоров’я». Протягом року
  7. Будувати спілкування на основі доброзичливості і довіри з учнями, які мають високі показники нейротизму: емоційно-нестійкі, збудливі, вразливі та приділяти значну увагу учням з низьким рівнем емоційної адаптації.
  1. Вчителям-предметникам та класним керівникам взяти під чіткий контроль роботу з учнями високого та достатнього рівня навчальних досягнень за підсумковими результатами 4 класу для недопущення зниження якості навчання та розпочати роботу по підготовці таких учнів до предметних олімпіад. Протягом року
  2. Надавати емоційну підтримку учням словами, поглядами, запобігати груповій критиці дитини, або її робіт, а також порівнянню її помилок з постійними успіхами інших учнів.  Постійно
  1. При плануванні навчальної діяльності на кожному етапі уроку, враховувати вікові й індивідуальні особливості дітей, структуру навчального року та змінений режим роботи.  Постійно
  1. Усвідомити і прийняти ідеї адаптаційного періоду, його зміст, необхідність підготовки і спланувати подальшу роботу зі здійснення соціально-педагогічного супроводу за результатами діагностичних досліджень і рекомендаціями МППК.   До 01.01.2016 року

 

Рекомендації психологу школи

  1. За результатами комплексної діагностики організувати роботу з учнями, які мають труднощі в навчанні.
  1. Проводити індивідуальне консультування батьків та учнів з проблем в навчанні та вихованні учнів.
  1. Проводити тренінги з учнями 5-х класів для зменшення емоційного навантаження, рівня нейротизму. Протягом навчального року
  2. Провести діагностику креативности учнів 5-х класів з метою виявлення творчого, інтелектуального потенціалу п’ятикласниківГрудень, квітень
  3. Використовувати релаксаційні тексти, вправи для корекції гіперактивності й агресивності.  Протягом навчального року
  4. Провести у квітні 2016 року повторне дослідження рівня адаптації учнів 5-х класів.

 

Рекомендації медичному відділенню школи

  1. Своєчасно інформувати класних керівників про зміни у стані здоров’я учнів.
  1. Особливу увагу приділяти хворим дітям. Забезпечити медичний контроль організації занять з фізичної культури.
  1. Посилити контроль виконання санітарно-гігієнічного режиму в школі, особливо в предметних кабінетах, майстернях де здійснюється навчально-виховний процес учнів 5-х класів.
  1. Контролювати дотримання санітарно-гігієнічних норм навчання та виховання 5-класників з метою зміцнення їх здоров'я: температурний режим, харчування, оздоровлення та профілактичні щеплення.
  1. Контролювати вплив навантаження на здоров'я учнів та здійснювати контроль за відвідуванням учнів за групами згідно проби Руф'є уроків фізичної культури.

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі сайту

  • МОН України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz