Субота, 16.10.2021, 14:19
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна сторінка
ПРО ШКОЛУ
ВЧИТЕЛЯМ
УЧНЯМ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
БАТЬКАМ
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
ДОШКІЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ
КАРТА САЙТУ
КОНТАКТИ
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [71]
ДПА-ЗНО [8]
Олімпіади [6]
Конкурси-замагання [8]
Позакласна робота [41]
Свята [40]
Річниці [8]
Знаменні дати
Шкільний табір [2]
Дошкільний підрозділ [1]
ОП і БЖД [4]
Різне [18]

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 761

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
sh110

 

Учнівське самоврядування

 

Завдання: Зробити шкільне життя цікавим

      Кредо: «Справи красномовніші за слова»

            Гасло: «Тільки вперед і тільки всі разом»

                    Наша програма: «Шкільна родина»

                           Наші принципи: Демократизм, рівноправ’я, свобода слова і голосу

 

https://2.bp.blogspot.com/-xD3MdJvfYOk/VNCKz5x8niI/AAAAAAAAABk/9ArMzEn-Enk/s1600/%D0%A1%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0%2B%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%2B%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D1%80%D1%8F%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.png

http://pidzamche-zosh.at.ua/UchSam/struktura.png

В своїй діяльності учнівське самоврядування керується Конституцією України, Статутом школи № 110, Конвенцією ООН «Про права дитини».

Головним завданням органу є забезпечення реалізації прав учнів, дотримання учнями Статуту школи, виконання обов'язків колективом школи.

Учнівське самоврядування — це представницький орган, який виражає та захищає права та інтереси учнів, забезпечує потреби учнів в школі, здійснює контроль над виконанням обов'язків учнями, є організатором та співучасником шкільного життя.

В систему органів учнівського самоврядування входять:

-         Президент школи;

-         Рада лідерів (5-11 класи);

-        Міністерство науки та освіти;

-         Міністкрство культури та дозвілля;

-         Міністерство порядку;

-         Міністерство опіки;

-         Міністерство здоров'я і спорту;

-         Міністерство інформації.

 

 

Президентом школи є Гришко Юлія, учениця 8-Б класу, заступник - Постой Аріна, учениця 9-Б класу, обрані шляхом таємного, вільного, рівного голосування учнів 4-11 класів. Президент школи обирається строком на 2 роки, звітується про результати своєї діяльності на загальноучнівській конференції 1 раз на рік в кінці навчального року. Чергові вибори Президента відбуваються  у травні другого року повноважень.

Повноваження Президента закладу:

-         очолює Раду старшокласників та Раду лідерів;

-         виносить на розгляд Ради старшокласників та Ради лідерів питання, що турбують учнів школи;

-         має право брати участь у роботі педагогічних рад;

-         ініціює зміни, що покращать навчання та дозвілля школярів;

-         скликає чергові та позачергові засідання Ради старшокласників та Ради лідерів;

-         не має права передавати свої повноваження іншим особам;

-         підписує нормативні акти, прийняті органами учнівського самоврядування;

-         здійснює інші повноваження, визначені Статутом школи.

 

 

 

 

Патріотичне виховання

"ЩО ДЛЯ МЕНЕ БУТИ ПАТРІОТОМ?"

 

Патріотизм (грец. patris — батьківщина) —  це   любов до Батьківщини,  відданість  їй  і  своєму  народу.

 

Особистісні якості та риси характеру,

притаманні свідомому громадянину й патріоту

  • повага до батьків, свого ро­доводу, традицій та історії рідного народу;
  • пра­цьовитість;
  • висока художньо-естетична культура;
  • патріотична самосвідомість та громадянська від­повідальність, готовність працювати для розквіту Батьківщини, захищати її;
  • повага до Конституції, законів Української держави;
  • досконале знання державної мови.

 

Завдання

патріотичного виховання

 

  • Формування любові до рідного краю (причетності до рідного дому, сім'ї, школи, міста)
  • Почуття власної гідності як представників свого народу 
  • Виховання любові, поваги до своїх національних особливостей
  • Формування духовно-моральних взаємин
  • Формування любові до культурного спадку свого народу
  • Толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей

 

Патріотичне виховання як цілісна система

ґрунтується на фундаменталь­них принципах

 Принцип  природовідповідності    виховання  означає врахування багатогранної і цілісної природи людини, вікових та індивідуальних особливостей дітей, їх анатомічних, фізіологічних, психологічних, національних і регіональних особливостей.

Принцип   культуровідповідності,  який передбачає виховання як культуротворчий процес, спрямований на формування базової культури особистості, базуючись на набутому морально-етичному досвіді людства.

Принцип етнізації виховного процесу означає наповнення виховання національним змістом, спрямованим на формування самосвідомості громадянина. 

Принцип  гуманізму  означає сприйняття особистості учня як вищої соціальної цінності, визнання його права на свободу, розвиток здібностей і виявлення індивідуальності, створення умов для формування кращих якостей та здібностей дитини, джерел її життєвих сил (в центрі уваги перебуває дитина з її потребами, запитами, можливостями і здібностями); повага до особистості дитини, розуміння її запитів, інтересів, гідності, довір'я до неї; виховання гуманної особистості, щирої, людяної, доброзичливої, милосердної.

Принцип демократизму передбачає, що учасники виховного процесу виступають рівноправними партнерами у процесі спілкування, беруть до уваги точку зору один одного, визнають право на її відмінність від власної, узгоджують свої позиції.

Принцип інтегративності передбачає єдність педагогічних вимог школи, сім'ї і громадськості. Організація родинного виховання та освіти як важливої ланки виховного процесу і забезпечення педагогічного всеобучення батьків. Здійснення гуманних, стійких і єдиних вимог до дітей з боку різних соціальних інститутів, посилення педагогічного впливу на них, підвищення спільними зусиллями ефективності виховного процесу.

Принцип безперервності виховання  означає забезпечення цілісності і наступності у вихованні, перетворення його у процес, що триває впродовж усього життя людини. Нероздільність навчання і виховання, що полягає в їх органічному поєднанні, підпорядкуванні змісту навчання і виховання формування цілісної та всебічно розвиненої особистості.

 

Основні напрями

 патріотичного виховання

 

Методи і форми роботи  з  патріотичного  виховання

  • Екскурсії вулицями рідного міста, до історичних пам'яток, визначних місць
  • Розповіді вчителя
  • Бесіди з цікавими людьми
  • Екскурсії
  • Спостереження
  • Заняття з циклу «Історичні цікавинки»
  • Читання та інсценування творів художньої літератури
  • Слухання народної, класичної, сучасної музики
  • Розглядання творів образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва
  • Розв'язування проблемних ситуацій
  • Запрошення членів родин в освітній заклад
  • Спільні з родинами виховні заходи
  • Виставки, конкурси
  • Свята,  розваги

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Друзі сайту

  • МОН України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Copyright MyCorp © 2021Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz