Вівторок, 18.12.2018, 22:50
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна сторінка
ПРО ШКОЛУ
ВЧИТЕЛЯМ
УЧНЯМ
БАТЬКАМ
КАРТА САЙТУ
КОНТАКТИ
Меню сайту

Категорії розділу
Новини [32]
ДПА-ЗНО [3]
Олімпіади [4]
Конкурси-замагання [5]
Позакласна робота [23]
Свята [22]
Річниці [5]
Знаменні дати
Шкільний табір [1]
Дошкільний підрозділ [0]
ОП і БЖД [1]
Різне [4]

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 470

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Напрямки методичної роботи

з молодими та малодосвідченими вчителями

в НВОК № 110

 

  1. Надання молодому фахівцю кваліфікованої, ефективної та своєчасної допомоги в:
  • організації навчально-виховного процесу та підвищення фахового рівня відповідно до державного стандарту;
  • розробці навчально -  програмної документації (навчальних планів, програм тощо);
  • доборі матеріалів з питань удосконалення форм і методів навчання та виховання;
  • у впровадженні новітніх педагогічних та інформаційних технологій.
  1. Забезпечення накопичення й систематизації молодим спеціалістом навчальної та методичної літератури,  інструктивних, нормативних та інших матеріалів та документів;
  2. Забезпечення дотримання молодим учителем вимог Закону України «Про мови» (опанування державної мови, виконання орфографічних, пунктуаційних та стилістичних норм під час оформлення шкільної документації;
  3. Створення творчих динамічних груп  «наставник - молодий спеціаліст»;
  4. Проведення співбесід;
  5. Оформлення «Методичного  паспорту молодого спеціаліста», «Портфоліо» з метою аналізу підвищення рівня його професійної та методичної майстерності.

 

План роботи

Школи молодого та малодосвідченого вчителя (ШМВ)

на 2015 – 2016 н. р.

 

План засідань школи молодого та малодосвідченого вчителя (ШМВ) у НВОК № 110

2015 - 2016 н. р.

Мета ШМВ: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів та малодосвідчених вчителів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Зміст засідань

Відповідальні

Примітка

Засідання 1 (вересень)

1.

Анкетування молодих вчителів з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи вчителя.

Практичний психолог

 

2.

Створення груп «наставник-молодий вчитель».

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В.

 

3.

Інструктаж молодих учителів « Планування роботи вчителя.  Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією.  Нормативні документи»

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В.

 

4.

Консультація «Вимоги до планування виховної роботи»

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В.

 

5.

Тренінг «Безпека життєдіяльності в НВП.  Надання першої допомоги»

Фахівець з охорони праці

 

6.

Вимоги до організації роботи з обдарованими учнями.

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В.

 

 

Робота між засіданнями

  • Практичне опрацювання  нормативно-правових документів про освіту.
  • Організація  роботи з обдарованими дітьми (олімпійський резерв, творчі  проекти)

Молоді вчителі, вчителі-наставники

 

Засідання 2 ( жовтень)

1.

Золота педагогічна скарбниця  «101 цікава педагогічна ідея (як зробити урок)».

Психолого-педагогічні аспекти організації уроку:

вимоги до структури уроку; вимоги до змісту уроку і процесу навчання; вимоги до техніки проведення уроку; причині невдалого уроку; правила, які забезпечують успішність уроку.

Вчителі-наставники, заступник директора з НВР, Аліпова Г.В.

 

2.

Діагностика педагогічної оцінки та самооцінки готовності молодого спеціаліста до саморозвитку. Заповнення діагностичних карток. Аналіз    результатів.                           

Практичний психолог

 

3.

Консультація для молодого вчителя з проблеми професійного зростання (складання індивідуального плану роботи)

Вчителі-наставники

 

 

Робота між засіданнями

  • Відвідування уроків досвідчених учителів з їх наступним  обговоренням. Аналіз уроку.
  • Експрес – інтерв’ ю «Домашнє завдання -  це цікаво! »

 

Заступник директора з НВР, вчителі – наставники

 

Засідання 3 ( листопад)

1.

Панорама «Психологічні причини неуспішності учнів на уроках:

не сформованість прийомів навчальної діяльності; низький рівень діяльності, слабка концентрація,  стійкість уваги; низький рівень переключення уваги; не сформованість відношення до себе як школяра;

відсутність мотивації навчання; занижена самооцінка; помилки сімейного виховання. Особливості розвитку Я-концепції.

Практичний психолог, заступник директора з НВР Аліпова Г.В.

 

2.

Консультація: проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів.

Заступники директора з НВР

 

3.

Обговорення уроків, відвіданих у вчителів  закладу.

Заступники директора з НВР

 

 

Робота між засіданням

  • Ознайомлення  з працями учителів - новаторів. Педагоги - новатори про педагогіку співпраці.

 

 

Засідання 4 (грудень)

1.

Круглий стіл: «Всеобуч для батьків». Організація індивідуальної роботи з батьками.

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В., практичний психолог

 

2.

Практикум: «Відвідування батьківських зборів досвідчених класних керівників».

Заступники директора з НВР

 

3.

Робота між засіданнями

  • Підготувати  методичну розробку  «Всеобуч для батьків» ( за обраними темами)  для розміщення на  сайті школи.

Вчителі-наставники,

молоді вчителі

 

Засідання 5 ( лютий)

1.

Методична оперативка: «Інформаційно-комунікативний простір як середовище розвитку інноваційної особистості».

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В., вчителі-наставники

 

2.

Консультпункт «Інші форми навчання: екскурсії, семінари, факультативи тощо.»

Заступники директора з НВР

 

3.

Консультація «Робота над проблемою» («Портфоліо»)

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В.

 

4.

Обговорення уроків, відвіданих у вчителів - наставників.

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В.

 

5.

Практична робота: Міні-проект «Мій предмет найцікавіший»

 

 

 

Робота між засіданнями

  • Розробка інтерактивного заходу щодо  розвитку інтелектуальних здібностей. ( в рамках роботи над міні–проектом)

Вчителі-наставники, молоді вчителі

 

Засідання 6 (березень)

1.

Міні – дослідження:  «Вивчення професійної готовності вчителів до творчої роботи» ( вивчення психологом професійної готовності до творчої діяльності слухачів школи молодого вчителя; порівняльний аналіз отриманих результатів із самооцінкою молодих учителів).

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В., практичний психолог

 

2.

Робота між засіданнями

  • Підготовка презентаційного меседжа «Мої досягнення»
  • Підготовка до відкритих уроків.

Вчителі-наставники, молоді вчителі

 

Засідання 7 (квітень)

1.

Експрес - інтерв’ю з учнями та колегами молодого вчителя

Практичний психолог

 

Засідання 8 (травень)

1.

Результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель»

Заступник директора з НВР Аліпова Г.В., вчителі-наставники

 

2.

Підсумки роботи за рік. Визначення проблем та постановка завдань на наступний навчальний рік.

 

 

 

МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ !!!

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

  1. Формувати і розвивати в учнів уміння та навички колективної діяльності.
  2. Створювати умови для співдружності та співробітництва в начально-виховному процесі.
  3. Формувати в учнів активну життєву позицію та позитивне ставлення до набуття знань, умінь та навичок.
  4. Забезпечувати на уроці реалізацію основних елементів демократизації навчання (гласності, свободи, критики, самокритики, уміння вести полеміку).
  5. Формувати в учнів уміння та навички інтегрувати колективні думки та погляди, прислуховуватися до них, враховувати в своїй діяльності.
  6. Залучати учнів до активної участі в організації навчально-виховного процесу (лаборант, демонстратор).
  7. Реформувати демократичний стиль відносин між учителем та учнем.
  8. Виховувати свідому дисципліну та самодисципліну на основі дотримання норм права і моралі суспільства.

 

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЕВІ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

  1. Добирати зміст навчального матеріалу, принципи, методи, форми і засоби навчання, які б максимально впливали на емоційну сферу учня, розвиваючи в нього добрі почуття, прагнення.
  2. Формувати в учнів гуманні мотиви діяльності, основою яких є альтруїстична мета та бажання творити людям добро.
  3. Виявляти та реалізовувати виховний потенціал навчального матеріалу з метою формування гуманних якостей особистості.
  4. Широко використовувати засоби народної педагогіки (фольклор, народний календар, уроки народознавства, дитинознавства, уроки історії українського народу).
  5. Створювати на уроці ситуації, розв’язок яких вимагав би від учнів умінь та навичок прояву гуманності, сприяв би формуванню гуманних відносин в колективі.
  6. Враховувати в процесі навчання пряв емоцій, які блискавично оволодівають учнями (афекти, спалах гніву, радість), керувати ними.
  7. Формувати ділові, товариські відносини з учнями.
  8. Бути зразком гуманної людини з відповідними рисами.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПИТАННЯ ПОЛІПШЕННЯ СТАНУ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

  1. Вивчати вікові психофізіологічні особливості учнів і враховувати їх в процесі навчання.
  2. Вивчати індивідуальні особливості учнів (рівень знань, здібності, нахили, інтереси, прагнення, ідеали, погляди, культура поведінки, світогляд) та враховувати їх в процесі навчання.
  3. При підготовці до уроку розробляти диференційований матеріал і шляхи його реалізації.
  4. Диференціювати вибір методів, форм і засобів навчання з урахуванням рівнів навчальної підготовки учнів (здібні, з середньою підготовкою, невстигаючі).
  5. Диференціювати проміжкові цілі уроку, визначити мету домінанту та шляхи її досягнення.
  6. Стимулювати самостійну, індивідуальну, навчальну, пізнавальну діяльність учнів.
  7. Здійснювати професійну орієнтацію учнів на уроці з урахуванням їх інтересів, здібностей, нахилів.
  8. Оволодівати методикою виявлення творчого потенціалу учнів і забезпечувати умови для подальшого їх розвитку.
  9. Використовувати диференційовану систему критеріїв і оцінки знань, умінь та навичок учнів.
  10. Практикувати диференційовані домашні завдання.

 

 

  http://school110.zp.ua/images/i-36-.jpg Методичні рекомендації молодому вчителю

 

  http://school110.zp.ua/images/i-36-.jpg Методична скарбничка

 

  http://school110.zp.ua/images/i-36-.jpg Сучасні освітні технології

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі сайту

  • МОН України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz