П`ятниця, 22.06.2018, 00:44
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна сторінка
ПРО ШКОЛУ
ВЧИТЕЛЯМ
УЧНЯМ
БАТЬКАМ
КАРТА САЙТУ
КОНТАКТИ
Меню сайту

Категорії розділу
Різне [0]
Освіта [11]
Виховання [8]
Дошкільний підрозділ [1]

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 428

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Освіта

ПЕДАГОГІЧНА НАРАДА "РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ"
03.02.2016, 10:38

Особливості виховання обдарованих дітей

Проблема обдарованості в сучасному світі стає все більш актуальною. Це, перш за все, пов'язано з потребою суспільства в неординарних творчих особистостях.

Хоча всі обдаровані діти є різними- за темпераментом, інтересами, вихованням і, відповідно, за особистісним проявом, існують загальні особливості особистості, що характеризують більшість обдарованих дітей та підлітків.

Сучасні дослідження, проведені відомим психологом А. Барком, містять цікавий матеріал для рекомендацій батькам і педагогам з питань виховання обдарованої дитини. Слід створити всі умови для розвитку таланту, але не насаджувати дитині своїх захоплень, не культивувати необхідності будь-що досягти неперевершених результатів, не перевантажувати. Виховна робота повинна бути різноплановою.

Однолітки ставляться до обдарованих дітей по-різному, в залежності від характеру їх обдарованості і від ступеня нестандартності її проявів. Часто обдаровані діти користуються великою популярністю в колективі однолітків. Особливо це відноситься до дітей з підвищеними фізичними можливостями і, природно, до дітей-лідерів. Набагато складніша ситуація з особливою обдарованістю. У багатьох випадках ця обдарованість супроводжується незвичайною поведінкою і дивацтвами, що викликає в однокласників здивування або глузування. Іноді життя такої дитини у колективі складається найдраматичнішим чином. У якійсь мірі саме в результаті цих взаємин з однолітками діти з таким розвитком потрапляють до групи ризику. Правда в останньому випадку багато що залежить від віку дітей і від системи цінностей, прийнятої в даному дитячому співтоваристві. Вчителі також неоднозначно сприймають своє ставлення до обдарованих дітей. Єдина група дітей, завжди відчуває їх явну прихильність - це діти з підвищеними навчальними здібностями. У всіх інших випадках все залежить від особистості самого вчителя. Взаємовідносини вчителів з дітьми, які проявляють соціальну обдарованість, залежать від спрямованості інтересів дітей-лідерів, від характеру їх включеності в шкільний соціум. 

Особливо важко доводиться дітям з будь-яким видом обдарованості, у яких яскраво виражений творчий потенціал. Деякі особливості їх особистості викликають у вчителів обурення, пов'язане з їх уявленням про цих дітей як про запеклих індивідуалістів.Саме тому розуміння особливостей особистості обдарованої дитини є необхідною умовою успішної системи роботи вчителя з обдарованими дітьми.

На сьогоднішній день складаються найбільш сприятливі соціальні умови і деякі організаційні форми, які дозволяють ставити й успішно вирішувати проблему розвитку обдарованих і талановитих дітей на основі сучасних знань про природу розвитку обдарованості, розробки психологічних засобів стимулювання і допомоги обдарованим і талановитим.
Отже, їм необхідна спеціальна психолого-педагогічна допомога і підтримка в розвитку їх обдарованості.
 
 
Категорія: Освіта | Додав: ankalipova
Переглядів: 486 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

  • МОН України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz