П`ятниця, 22.06.2018, 00:46
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна сторінка
ПРО ШКОЛУ
ВЧИТЕЛЯМ
УЧНЯМ
БАТЬКАМ
КАРТА САЙТУ
КОНТАКТИ
Меню сайту

Категорії розділу
Різне [0]
Освіта [11]
Виховання [8]
Дошкільний підрозділ [1]

Наше опитування
Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 428

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Освіта

ПЕДВИСТАВКА-2016
[ Викачати з сервера (979.6 Kb) ] 03.02.2016, 15:11

З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ КОЗАЧУК ЕМИ ДАВИДІВНИ

 

"Можна все на світі вибирати, сину,

вибрати не можна тільки Батьківщину!"

Провідна педагогічна ідея досвіду – У роботі з дітьми треба завжди пам’ятати, що поганих дітей немає, треба знайти ключик до їхнього внутрішнього світу.

Виховання – проблема вічна. Відколи існує людство, відтоді й дбає про потомство й продовження роду. Від батьків передається генетичний код, рідна мова, матеріальна й духовна культура, що забезпечує прогрес суспільства, наступність і спадкоємність поколінь.

Динамізм повсякденного життя вносить корективи в підготовку до нього. На кожному історичному етапі вихователям доводиться розв’язувати також проблеми, що мають пряме відношення до сьогодення.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду – постала проблема усунення гострих суперечностей між досягненням багатовікового морально-педагогічного досвіду нашого народу і незадовільним застосуванням його у вихованні дітей. фактично прогресивні традиції й національні звичаї духовно-морального, демократичного, гуманного, господарсько-трудового, культурно-естетичного характеру були приречені на забуття.

Аби долати негативні явища, необхідно внести кардинальні зміни, у вихованні підростаючих поколінь. Що робити? Як діяти? Яким насправді має бути вихованець? Ці питання постають нині перед педагогом – організатором. І всі вони потребують негайної відповіді втілення в життя.

Науково – теоретична база досвіду – Для формування національної свідомості, патріотизму та громадянськості засобами фізики я керуюсь листом Міністерства освіти і науки України від 25.07.14  №1/9-376 “Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році” де вказано, що

2014-2015 навчальний рік припадає на період боротьби України з російською агресією, тимчасову окупацію Автономної Республіки Крим та міста Севастополя. З огляду на виклики, які постали перед країною, педагогічним  працівникам необхідно внести корективи у практику виховної роботи та захисту прав дітей шкільного віку.

Стисла анотація досвіду – Провідною ідеєю нашого навчального закладу є творчий пошук педагогічного колективу, спрямований на впровадження національних традицій, відродження української культури, звичаїв народу, патріотизму і національної гордості. Тому проблемним питанням нашої школи є Виховання гуманності формування особистості учня, національної свідомості і громадської гідності”.

Для вирішення мети потрібно  поставити перед собою завдання виховати особистість, яка б:

*- віддано любила свій народ, свою Батьківщину;

*- з повагою ставилась до символів нашої держави;

*- знала і вивчала історію України, традиції, звичаї наших народів;

*-добре володіла основами наук;

*- удосконалювала свої особистість, закріплювала позитивні якості, творила добро заради добра і була безкорисливою;

*- з любов’ю і повагою ставилась до батьків;

*- оберігала природу, турбувалась про неї, збагачувала її.

Технологія формування національно-патріотичних рис учня передбачає виділення таких основних компонентів у процесі соціалізації особистості:   

1) формування духовного світу особистості учня в умовах розбудови державності України;     

2) врахування основних засад становлення та розвитку особистості, світогляду, переконань;

3) постійне збагачення пам'яті, розвиток громадянського мислення, вироблення національно-свідомого ставлення до навчання, самоосвіти;

4) розвиток позитивних емоцій та громадянської гідності;

5) формування творчої особистості як могутнього стимулу духовного життя громадянина незалежної країни.

   Патріотизм передбачає гордість за матеріальні і духовні досягнення свого народу, своєї Батьківщини, бажання збереження її характерних особливостей, її культурного надбання та захищати інтереси своєї громади, народу в цілому.

   Філософи та політологи визначають патріотизм як суспільний і моральний принцип, який характеризує ставлення людей до своєї країни та проявляється у певному способі дій і складному комплексі суспільних почуттів, що узагальнено називається любов'ю до своєї батьківщини. Це одне з найглибших почуттів, яке закріплювалося століттями та тисячоліттями розвитку відокремлених етносів. Це соціально-політичне явище, якому притаманні природні витоки, власна внутрішня структура, що в процесі суспільного розвитку наповнювалася різним соціальним, національним і класовим змістом.

Результативність впровадження досвіду – створення національного типу особистості, виховного ідеалу - гармонійної і всебічно розвиненої людини - українця з багатогранними знаннями, глибокою національною самосвідомістю, високими інтелектуально-творчими, духовно багатими і естетичними якостями, патріотичними почуттями та працьовитістю. Цей ідеал базується на засадах народних чеснот українців і християнської моралі. Пріоритетним напрямом процесу виховання юного громадянина України є формування і розвиток у школяра національної самосвідомості, яку можна формувати і розвивати такими методами як лекція, бесіда, диспут, метод прикладу.

Репрезентація досвіду – ЗНВОК № 110 , ШМО вчителів природничо-математичного циклу.

 

 

Виховання патриотизму на уроках фізики

Категорія: Освіта | Додав: sh110
Переглядів: 511 | Завантажень: 26 | Рейтинг: 5.0/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту

  • МОН України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz